Ga naar inhoud
Confirmo Logo Confirmo Logo
  • Home
  • Diensten
    • Contracten
      • Algemene voorwaarden
      • Privacy Statement
      • Spelvoorwaarden Promotionele Kansspelen
    • E-commerce
      • Checklist retourbeleid
    • ICT & Privacy
    • IE en Auteursrecht
      • Merkbescherming
  • Tarieven
  • Actualiteiten
  • Contact
actievoorwaarden opstellenBart Wiersma2018-08-06T16:21:08+00:00

Actievoorwaarden opstellen

Stap 1 van 13 - Gegevens van de aanbieder

7%
  • Aanbieder

    Vul hieronder de gegevens in van de persoon, het bedrijf of de organisatie die het promotioneel kansspel aanbiedt.
  • PROMOTEN VAN EEN PRODUCT, DIENST OF ORGANISATIE

    Een aanbieder biedt maximaal éénmaal per jaar per product, dienst of organisatie een promotioneel kansspel aan. Het moet daarom duidelijk zijn welk product, welke dienst of welke organisatie het onderwerp van de promotie is.
  • Een actie heeft meestal een pakkende naam/titel. Op die manier is de actie herkenbaar voor het publiek.
  • BEGIN- EN EINDDATUM VAN DE ACTIE

    Eenmaal per jaar mag een bepaald merk of product worden gepromoot door middel van een promotioneel kansspel. Een promotioneel kansspel is tijdelijk van aard en moet daarom een duidelijke begin- en einddatum hebben.
  • DD dash MM dash JJJJ
    Kies een begindatum
  • DD dash MM dash JJJJ
    Kies een einddatum
  • Soms loopt de begin- en einddatum van de actie niet gelijk aan de periode waarbinnen kan worden deelgenomen. Denk bijvoorbeeld aan vouchers die een bepaalde periode worden uitgedeeld, maar die na de einddatum van de actie nog kunnen worden ingeleverd.
  • DD dash MM dash JJJJ
  • WERKING VAN DE ACTIE

    Geef hieronder een omschrijving van de actie in stappen, bijvoorbeeld:
    - Om deel te kunnen nemen, dient u een product te kopen.
    - Bij het product zit een barcode.
    - Vul de barcode in op onze website.
    - Etc.
  • Tips:
    - Gebruik voor elke stap een nieuwe regel (druk daarvoor op het + teken).
    - Omschrijf de stappen in chronologische volgorde.
  • SPELREGELS (ALGEMEEN)

    Voor ieder promotioneel kansspel gelden een aantal spelregels. Hieronder kun je aangeven welke algemene spelregels van toepassing zijn.

    Geen zorgen: bij de volgende vraag kun je de spelregels aanvullen met jouw eigen bepalingen.
  • Voor minderjarigen jonger dan 16 jaar dienen de ouders of wettelijke vertegenwoordigers toestemming te verlenen voor deelname aan het promotionele kansspel. Tijdens bijvoorbeeld de prijsuitreiking kan gecontroleerd worden of toestemming is verleend.
  • AANVULLENDE SPELREGELS (OPTIONEEL)

    Hieronder kun je zelf aanvullende spelregels toevoegen aan de actievoorwaarden. Tips:
    - Zorg ervoor dat je de spelregels kort en bondig verwoord.
    - Gebruik voor elke spelregel een nieuwe regel (klik daarvoor op het + teken).
    - Gebruik GEEN cijfers voorafgaand aan de regel.
  • PRIJZEN EN PREMIES

    De aanbieder van een promotioneel kansspel is verplicht om voorafgaand aan de deelname duidelijk te maken wat de totale waarde van het prijzenpakket is en welke en hoeveel prijzen of premies per promotioneel kansspel gewonnen kunnen worden.

    Van alle prijzen of premies wordt een omschrijving gegeven waaruit de economische waarde blijkt of waaruit deze kan worden afgeleid.

    De economische waarde van prijzen of premies is niet altijd te omschrijven of duidelijk te maken. In voorkomende gevallen volstaat een beschrijving van prijzen of premies. Voorbeeld: Een prijs in een promotioneel kansspel van een muziekzender is een ontmoeting met een muzikant. Deze prijs heeft geen bepaalde economische waarde. Een omschrijving van de prijs voorafgaand aan de trekking volstaat.

    De totale economische waarde van de beschikbaar gestelde prijzen of premies per promotioneel kansspel mag jaarlijks maximaal € 100.000,- bedragen.
  • PrijsWaarde van de prijsAantal 
    Toelichting:
    1. Vul bij 'Prijs' de naam van de prijs in.
    2. Vul bij 'Waarde van de prijs' de waarde per stuk in.
    3. Vul bij 'Aantal' in hoe vaak deze prijs wordt weggegeven.
  • TREKKING

    De aanwijzing van de winnaar(s) van prijzen of premies uit de deelnemers dient te geschieden op onpartijdige wijze. Op verzoek van de Kansspelautoriteit toont de aanbieder aan hoe de aanwijzing der winnaars geschiedt.


    Let op:
    Kies je hierboven voor de optie 'Anders'? Maak dan de volgende zin af:
    "De aanwijzing van de winnaar(s) geschiedt door ..."

    Voorbeelden:
    - De aanwijzing van een winnaar vindt vooraf plaats als er kraskaarten worden uitgedeeld en het winnende kraskaartje tussen de andere wordt gestopt.
    - De aanwijzing van een winnaar vindt achteraf plaats als er een winnaar wordt getrokken uit alle inzendingen

  • Let op:
    - Het gaat hier om de trekking van de winnaar(s) en dus niet om de datum waarop de winnaar(s) bekend worden gemaakt. Overigens vallen deze momenten wel vaak met elkaar samen.
    - Er mogen maximaal 20 trekkingen plaatsvinden.
  • Als je bij de vorige vraag hebt aangegeven dat er 4 trekkingen plaatsvinden, dan dien je bij deze vraag dus tevens 4 datums op te geven.

    Tip:
    Je kunt een extra datum toevoegen door op het plusje (+) te klikken.
  • Deelnamekosten

    Deelname aan een promotioneel kansspel moet gratis zijn. Wel mag de aanbieder van een promotioneel kansspel communicatiekosten, inclusief BTW, in rekening brengen bij de deelnemer, eventueel via een tussenpersoon zoals een telecom bedrijf.
  • Voer een getal tussen 0 en 0.45 in.
    De hoogte van de eventuele communicatiekosten, met een maximum van 0,45 euro per deelname.

    Opmerking:
    Gebruik een komma. Niet een punt.
  • KANSSPELBELASTING

    Is de organisatie van het kansspel in handen van iemand die in Nederland woont of van een bedrijf, stichting of vereniging die in Nederland is gevestigd? Dan is er sprake van een binnenlands kansspel en moet de organisator kansspelbelasting inhouden op de prijs en deze aan de Belastingdienst betalen.

    Er zijn twee situaties waarin geen kansspelbelasting betaald hoeft te worden:
    – bij prijzen tot en met €449
    – als de inleg groter of gelijk is aan de prijs

    Deze twee vrijstellingen gelden voor prijzen uit binnenlandse en buitenlandse kansspelen, maar niet voor speelautomaten. De vrijstellingen gelden ook niet voor kansspelen die via internet worden aangeboden.
  • KLACHTEN

    Een aanbieder is verplicht een klachtenprocedure op te stellen en het adres en/of telefoonnummer kenbaar te maken dat kan worden gebruikt om eventuele klachten in te dienen.
  • OVERIG

    Overige informatie met betrekking tot het promotionele kansspel.
  • Prijs:
  • Prijs: 0,00 €
  • 0,00 €
  • Maak een keuze uit de betaalwijzen hieronder:

Hoogmeer 1916

6605 CM Wijchen

Tel: 06-14433634

E-mail: info@confirmo.nl

Web: https://confirmo.nl

KvK: 54369614

BTW: NL001873798B20

Telefonisch bereikbaar op ma, di woe en vrij van 9.00 - 17.00

  • Home
  • Diensten
  • Tarieven
  • Actualiteiten
  • Contact
  • Reviews
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Statement
  • Cookiebeleid (EU)

Recente berichten

  • Platform-2-Business – Deel 4 – Mogelijkheden voor platforms om de dienstverlening te beperken, op te schorten en te beëindigen
  • Platform-2-Business – Deel 3 – Platformen moeten inzicht geven in rangschikking
  • Platform-2-Business – Deel 2 – Welke eisen stelt de p2b-verordening aan algemene voorwaarden?
  • Voor welke bedrijven geldt de p2b-verordening? Platform-2-Business – Deel 1
  • Oma mag niet zomaar foto’s van kleinkinderen op social media plaatsen
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
Ga naar de bovenkant